Wednesday 24 September 2014

Kekalkan kecerdasan anak anda bersama Pur- Q Active Kid's Advance.

Teks : Yanti Sodimin



Jeli minda Pur- Q merupakan makan berkhasiat tinggi yang membantu mengoptimumkan perhubungan serta maklumat semasa otkan bekerja. Di adunkan bersama herba yang hebat berkualiti tinggi mampu meningkatkan keupayaan daya berfikir anak ketahap yang lebih tinggi.

Khasiat safron@za'faran yang dikenali ramai saintis akan khasiatnya yang membantu menguatkan daya ingatan serta pengaliran oksigen ke dalam otak yang lebih baik dan lancar. Apabila kekuatan otak ini ditingkatkan keparas yang optimum, segala pembelajaran anak akan lebih baik serta fokus mereka di dalam kelas tidak lagi akan terganggu dan mereka sendiri akan berasa gembira kerana pembelajaran yang mereka ikuti itu dapat difahami dengan mudah.

Bukan di situ sahaja, fungsi garam sebagai salah satu mineral yang membantu pelbagai jenis masalah dalam badan kita menguatkan dan menstabilkan organ-organ tertentu. Mungkin ramai yang tidak mengetahui garam adalah faktor penting dalam meningkatkan perhubungan serta maklumat semasa otak bekerja. Dalam perkataan saintifiknya garam di namakan "sodium chloride" juga membantu mengeuarkan asid berlebihan di dalam otak. Perhubungan yang baik dan lancar ditambah pula perjalanan oksigen dalam otak mampu mengekalkan kestabilan dan memberi kesan yang optimum terhadap pemikiran mereka.

Hubungi penulis di:
 Email : yantisodimin@gmail.com
 Sms@Whatsapp : 0122406670


No comments:

Post a Comment