Monday 19 May 2014

Pur-Q Active Kid’s Advance (Formulasi Anak Bijak dan Soleh)

Teks : Yanti Sodimin

Produk minda Pur Q Active kini memasuki fasa baharu iaitu sudah melebarkan sayapnya di dada-dada akhbar dan majalah. Ini rentetan daripada maklum balas orang ramai yang semakin teruja untuk mengenali produk ini dengan lebih dekat. Keberkesanannya menjadi sebutan ramai. Lantaran stok yang ada sentiasa tidak mencukupi bagi memenuhi permintaan ramai yang semakin yakin dengan produk berasaskan sunnah ini.

Tidak dinafikan terdapat produk berasaskan jeli di pasaran namun diragukan tahap Halal pada bahan yang digunakan. Tidak seperti produk lain, Pur Q dibuat dengan menggunakan jeli daripada Halagel. Mencari yang halal itu fardhu bagi umat Islam. 

Kebanyakan ibu bapa inginkan anak yang bijak dan pandai. Dalam erti kata sebenar, inginkan anak berjaya dalam pelajaran dan jika boleh mendapat markah 100 setiap kali peperiksaan. Namun, berapa ramai di kalangan kita yang menitikberatkan akhlak anak-anak. Tidak dinafikan, semua anak boleh menjadi bijak tetapi adakah mereka mudah mendengar kata dan menghormati orang yang lebih dewasa? Pandai tidak semestinya berakhlak baik. Namun, jika berakhlak mulia, kebijaksanaan akan sentiasa mengiringinya.

Mungkin ada antara kita belum mengenali Pur-Q Active ini. Ia merupakan makanan berbentuk jeli lembut yang mampu meningkatkan keupayaan anak anda berfikir. Ini kerana, pengaliran oksigen di dalam otak yang mencukupi meningkatkan keupayaan perhubungan dan maklumat semasa otak bekerja.

Garam bukit dan safron adalah bahan utama di dalam Pur-Q Active ini yang membantu otak anak anda berhubung sekaligus mudah "menangkap" pembelajaran yang akan diterimanya.

Tidak terhenti di situ, Pur-Q Active juga telah diterapi ayat ruqyah yang membantu menjadikan jiwa dan rohani anak anda berubah kepada yang lebih baik. Alhamdulillah ramai yang telah mendapat manfaat dari Pur-Q Active. Ia adalah asbab semata-mata dan yang mengubati adalah dengan Izin-Nya.

Sangat sesuai bagi mereka yang berumur 1-12 tahun. Dewasa juga boleh menikmatinya. Rakan niaga produk Pur Q diperlukan. Daftarlah sekarang dan anda boleh membantu ramai ibu bapa untuk menangani masalah anak-anak di samping menjana pendapatan keluarga

Maklumat lanjut sila klik message box dipage Pur-Q Mind Booster atau hubungi 012 2406670

Keratan akhbar Sinar bertarikh 18hb Mei 2014



No comments:

Post a Comment