Thursday 2 October 2014

Jeli ajaib

Teks : Yanti Sodimin



Pur-Q Active merupakan makanan berkhasiat yang membantu keupayaan otak untuk berfikir dan merangsang minda ke tahap optimum. Gabungan 2 bahan iaitu safron dan juga garam bukit yang sinonim bagi membantu kekuatan otak dan memori agar setiap perkara yang dipelajari dapat diingati. Ia adalah ramuan terkini yang dihasilkan menjadi jeli lembut berwarna warni yang pastinya disukai oleh anak-anak.

Pengambilan 2 biji setiap pagi sama ada sebelum atau selepas sarapan sangat baik kerana waktu pagi adalah waktu sel-sel otak sedang aktif. Khasiat safron akan membantu keupayaan otak dan garam bukit akan membantu meningkatkan perhubungan di antara sel-sel otak.

Alhamdulillah semakin ramai ibu bapa yang percaya akan khasiat produk ini. Setiap hari saya sentiasa menerima maklum balas positif pengguna Pur Q. Ada yang menangis kesyukuran lantaran melihat perubahan positif pada anak tersayang. Jika dulunya degil, keras kepala, tidak mendengar kata, bergaduh sesama adik beradik, malas belajar, malas solat, kini semuanya berubah sedikit demi sedikit. Alhamdulillah semua dengan izin Allah jua. Pur Q hanya sebagai asbab perubahan baik ini.



Sebagai ibu bapa kita mahukan terbaik untuk anak-anak. Adalah penting memastikan pemakanan yang diberi adalah bersumberkan halal lagi berkat. Anda jangan risau kerana Pur Q adalah makanan berkonsep Halalan Toyyiba bermaksud halal lagi baik. Sesuai dimakan pada semua peringkat umur. 

Pur-Q Active Kid's Advance
Mengoptimum perhubungan serta maklumat semasa otak bekerja. Maklumat lanjut layari Pur-Q Mind Booster atau sms/whatsapp 0122406670 untuk info lanjut/tempahan

No comments:

Post a Comment