Thursday 7 August 2014

Supplemen terbaik untuk minda cemerlang

Teks : Yanti Sodimin




Apabila anak berkongsi kegembiraan bersama Pur-Q, pastinya akan membuatkan hati ibu gembira kerana prestasi akademik ataupun sahsiah diri telah berubah.

Persoalannya, Apakah yang telah membuatkan makanan ini boleh merubah mereka?

Pur-Q merupakan makanan berkhasiat yang pastinya BUKAN dalam kategori ubat-ubatan yang membantu sistem perhubungan serta menyampaikan maklumat semasa otak bekerja. Hasil daripada perhubungan maklumat ini akan memberikan kesan positif untuk anak-anak dalam pembelajaran mahupun kepekaan terhadap alam di sekelilingnya.

Selain itu, ia bukan sekadar makanan kesihatan sahaja, tetapi kesan dari doa berdasarkan ayat-ayat Ruqyah (yang dibacakan oleh penasihat agama Ustaz Sobri Al-Bakri) mampu membentuk sahsiah diri anak dengan membersihkan kolam jiwa agar menjadi lebih baik. Pemakanan yang barokah dan doa orang soleh mampu memberikan impak yang besar kepada pengamalnya.

Tidak terhenti di situ, kesan formulasi hebat dari safron yang mempunyai pelbagai khasiat juga di antaranya mampu mencerdaskan otak agar mudah mengingati perkara yang dipelajari serta membantu menguatkan imunisasi dan merangsang antibodi badan bagi melawan penyakit.

Anak-anak pasti menyukainya kerana baunya yang wangi ditambah pula rasa yang sedap serta pengambilan setiap pagi sudah cukup untuk membantu anak-anak menghapuskan aura negatif di dalam diri mereka. Tiada bahan kimia digunakan bagi menghasilkan Pur Q. Justeru itu, tiada kesan sampingan jika pengambilannya melebihi 2 biji seperti yang disyorkan dalam satu masa.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi kami di talian 0122406670. Kami mengalu-alukan kepada mereka yang ingin menjadi rakan niaga kami dengan terus menghubungi di talian yang tertera ini.

Hubungi penulis di:
Email : yantisodimin@gmail.com
Sms@Whatsapp : 012240667
0

No comments:

Post a Comment