Wednesday 13 August 2014

Makanan mengubah sikap anak anda

Teks : Yanti Sodimin



Lagi pengakuan pengamal Pur Q Active. Adik ini akan menduduki peperiksaan UPSR dan kita ikuti pengakuannya ini.

"Sebelum ini saya seorang yang pendiam, menyendiri, kurang fokus pada pelajaran & murung sejak kehilangan bapa tersayang. Selepas diperkenalkan dengan produk Pur-Q, saya kini tidak lagi menyendiri malah lebih bersemangat serta fokus dalam pelajaran. Sebelum ni pelajaran saya merundum jatuh. Kini guru-guru & ibu bangga dengan pencapaian pelajaran saya yang amat memuaskan. Saya bertambah yakin dengan Pur-Q kerana tidak lama lagi saya akan menduduki peperiksaan UPSR. Terima kasih ‘Cikgu Eizza'"

Beberapa lagi pengakuan positif daripada ibu bapa mengenai keberkesanan Pur Q Active.



Hubungi penulis di:
Email : yantisodimin@gmail.com
Sms@Whatsapp : 0122406670

No comments:

Post a Comment