Friday 15 August 2014

100 botol Jeli Ajaib menanti anda yang bertuah

Teks : Yanti Sodimin



Pur-Q Active Kid's Advance merupakan makanan berkhasiat untuk membantu anak-anak anda supaya lebih cerdas pemikiran dan fokus semasa pembelajaran dilakukan. Pengambilan setiap pagi 2 biji sahaja sudah memadai bagi membantu aliran oksigen yang cukup disamping membantu otak menerima isyarat dan perhubungan maklumat yang tepat serta tindakan lebih aktif berpandukan maklumat yang diterima.

Pur-Q Active juga boleh diamalkan oleh orang dewasa dan anak kecil berumur 6 bulan dengan mencampurkan jeli Pur-Q Active di dalam botol air masak/susu atau jus buah-buahan dan ia akan larut. Tiada kesan sampingan kerana Pur Q dibuat menggunakan bahan semulajadi bebas kimia iaitu safron dan garam bukit.

Bagaimana Pur-Q Active membantu jiwa dan rohani anak?

Mungkin ramai yang belum tahu bahawa Pur-Q Active bukan sahaja mempunyai bahan-bahan yang terbaik yang suci lagi menyucikan serta halal tetapi ia juga telah diterapi dengan ayat-ayat Ruqyah bagi membantu jiwa2 ini supaya lebih tenang dan hati yang sentiasa.mendengar kepada perbuatan dan perkara yang baik2. Insya-Allah.




Kesannya boleh dilihat dalam masa 2-4 minggu dan perlu dipastikan bahawa pemakanan ini hanya membantu anak2 dalam proses pemikiran mereka yang pastinya doa,galakan dan sokongan daripada ibubapa berterusan mampu mencapai tahap perubahan yang diinginkan.

Terdapat pek penjimatan ditawarkan kepada mereka yang berminat untuk mencuba Pur Q Active. Anda pasti suka kerana hadiah menarik percuma juga disediakan bagi setiap pembelian 2 botol dan ke atas. Antara pakej penjimatan yang disediakan seperti :

1) 2 botol
    Percuma 1 tapaware
    Percuma 1 mini tasbih

2) 4 botol
    Percuma 2 tapaware
    Percuma hadiah

3) 6 botol
    Percuma 3 tapaware
    Percuma hadiah

4) 12 botol
    Percuma 6 tapaware
    Percuma hadiah

Kos penghantaran adalah PERCUMA

Nota : Hadiah tertakluk kepada stok yang disediakan oleh pihak penulis

Hubungi penulis di:
Email : yantisodimin@gmail.com
Sms@Whatsapp : 0122406670

No comments:

Post a Comment