Tuesday 24 June 2014

Manisan bergeliga

Teks : Yanti Sodimin

Pur Q bukan manisan biasa. Ia mampu membantu minda anak anda cemerlang sekaligus membentuk akhlak yg baik. Selain daripada menajamkan akal fikiran, ia membekalkan tenaga kepada tubuh badan.

Sesuai untuk bayi, kanak-kanak dan dewasa (pelajar sekolah menengah, universiti ibubapa dan golongan warga emas). Mudah dikunyah dan boleh larutkan dalam susu/air suam atau jus buah-buahan

Bayi seawal umur 6 bulan dan ke atas. Jika anak anda mengalami tantrum (mengamuk) boleh berinya 1 biji setiap hari.


Pelajar sekolah rendah



Pelajar sekolah menengah



ibu bapa juga boleh mengamalkan Pur Q

Ibu2 hamil juga disarankan mengambilnya 2 biji sehari bagi kesihatan ibu dan anak.

Bagi ibu-ibu mengandung , Za'faran (Saffron) dan Garam Bukit dapat mempengaruhi kecantikan kulit bayi dalam kandungan. Ujian klinikal mengesahkan bahawa ekstrak Za'faran dan Garam Bukit mempunyai nilai perubatan. Za'faran dan Garam Bukit berpotensi untuk menurunkan dan melancarkan tekanan darah dan kadar denyutan jantung serta melancarkan sistem respirasi.

Gabungan dua bahan utama ini terhasillah Pur-Q Active Kid's Advance. Hanya perlu makan 3biji sehari di waktu pagi, anda ibu-ibu dan bakal-bakal ibu akan rasakan kebaikannya. Dan banyak lagi khasiat yang akan anda dan bayi anda perolehi. Insya-Allah




Sukar bangun tidur? Tak mengapa. Pur Q ada jawapannya

Jika anda seorang yang sibuk, pasti menghadapi masalah tekanan di tempat kerja. Pur Q boleh mengatasi masalah ini. 2 biji sehari selepas sarapan. Pelajar universiti yang sering berjaga lewat kerana mentelaah pelajaran juga disarankan mengambil Pur Q 2 biji atau lebih bagi mengurangkan tekanan. Ramai pelajar tahfiz mengamalkan Pur Q bagi tujuan hafalan yang lancar. Alhamdulillah produk ini terbukti berkesan membantu mereka.




Hubungi penulis di:
✉ Email : yantisodimin@gmail.com
☎ Sms@Whatsapp : 0122406670

No comments:

Post a Comment