Wednesday 2 July 2014

Kekal cergas di Bulan Ramadhan dengan Pur Q Active

Teks : Yanti Sodimin



Kekalkan kecerdasan anak anda di bulan Ramadan ini bersama Pur-Q Active Kid's Advance

Semasa bersahur, saya pastikan anak-anak makan dengan kadar yang mereka perlukan. Minum air susu dan masak yang mencukupi. Seringkali saya memberitahu anak-anak bahawa tujuan bersahur adalah untuk membekalkan tenaga sehingga waktu berbuka. Tidak semestinya makan banyak untuk membekalkan tenaga kita. Apa yang penting adalah niat kita untuk berpuasa. Selain daripada makanan seimbang, tidak lupa juga saya beri anak-anak Pur Q Active kerana ia berfungsi memberi tenaga tambahan selain menguatkan daya tumpuan ketika belajar di sekolah.

Pur-Q Active Kid's Advance dirumus khas daripada 2 gabungan sumber semulajadi iaitu garam bukit dan juga safron yang membantu kecerdasan otak menghubungkan sel-sel maklumat semasa otak bekerja. Sangat sesuai untuk anak-anak berumur dari 1- 12 tahun dan pastinya mereka akan menyukainya.

Selain itu kesannya bukan sahaja untuk kecerdasan otak, malah dapat merawat masalah jiwa dan rohani anak agar mereka akan mudah untuk menerima arahan yang baik kerana Pur-Q Active ini telah dibacakan dengan doa Ruqyah oleh penasihat Maira Global Rich Sdn. Bhd Ustaz Sobri sebagai salah satu cara merawat jiwa yang sakit. Hasilnya telah ramai pengguna yang mengamalkannya mendapat maklum balas yang baik dan tahniah kami ucapkan semoga anak-anak anda terus maju dan berjaya di dunia dan akhirat.

Dapatkan segera melalui rangkaian stokis dan pengedar berdekatan anda di seluruh Malaysia.
Hubungi penulis di:
✉ Email : yantisodimin@gmail.com
☎ Sms@Whatsapp : 0122406670





No comments:

Post a Comment