Wednesday 12 March 2014

Keserasian makanan tambahan

Teks: Yanti Sodimin

Ramai ibubapa masih mencari kaedah bagi menangani masalah anak-anak. Pelbagai alternatif disediakan untuk ibubapa malah mereka boleh mencuba pelbagai cara bagi mendidik dan membentuk anak-anak mengikut acuan masing-masing.

Di samping kaedah, makanan tambahan memainkan peranan penting bagi menguatkan minda di dalam pembentukan sahsiah anak-anak. Minda yang sihat memudahkan proses menerima perlakuan positif sekaligus membantu anak-anak berfikir dengan lebih baik. Mereka juga dapat memilih dan membuat pertimbangan sewajarnya sebelum melakukan sesuatu tindakan sama ada baik atau sebaliknya.

Rangsangan minda diperlukan bagi mengelakkan anak-anak terus hanyut dengan perlakuan negatif yang membimbangkan kita dewasa ini. Pendidikan minda perlu dilakukan sedari awal memandangkan usia muda anak-anak mudah dilentur dan masih boleh mendengar kata.

Pur Q Active membantu mengoptimum otak semasa ia bekerja menerima input-input di sekeliling anak-anak. Berikan mereka makanan terapi minda berkhasiat lagi berkat untuk pembentukan generasi mukmin yang berilmu dan bertakwa

Sila klik message button di page Pur-Q Mind Booster atau hubungi 0122406670 utuk keterangan lanjut mengenai produk ini

No comments:

Post a Comment