Saturday 25 January 2014

Pur Q Active untuk siapa?


Teks : Yanti Sodimin

Dewasa ini kita dihidangkan dengan pelbagai jenis makanan tambahan untuk meningkatkan tahap kesihatan diri. Ada produk yg mengkhususkan pemakanan bagi golongan tertentu sahaja. Namun begitu, Pur Q Active boleh dimakan oleh pelbagai peringkat umur.

Anak2 yg sukar bercakap, merosot dalam pelajaran, susah nak ingat, lasak & hyperaktif, perempuan hamil, suami isteri yg pemarah, mereka yg stress, alhamdulillah mereka dah dapat perubahan yg sangat positif setelah mencuba. PUR Q ACTIVE sangat baik untuk IQ (kuat ingatan, terang hati, berjaya dalam pelajaran) & EQ (menstabilkan emosi agar kurang tension) serta sesuai untuk semua & boleh mula bagi pada anak2 seawal umur 6 bulan.

Usaha dan istiqamah, langkah yang berhikmah, Insya-ALLAH usaha kita dalam membentuk generasi yang seimbang di dunia dan di akhirat akan terlaksana. ANAKKU SOLEH ANAKKU CEMERLANG lahir daripada sebuah kehidupan berpayungan naungan rahmat ALLAH SWT.

Pur Q dapat membantu melembutkan hati anak tuan/puan dengan terapi ayat2 ruqyah...Jadikanlah anak tuan/puan ANAKKU SOLEH ANAKKU CEMERLANG.

InsyaALLAH...

Sila klik message box di page Pur-Q Mind Booster atau hubungi 012 2406670 / 012 5556873




No comments:

Post a Comment